Blogarchief

zondag 21 oktober 2018

Week 7

Wat een weekje was me dat ... een weekje van super hard werken afgewisseld met tijd in het bos ...
Wat hebben mijn uiltjes dat weer schitterend gedaan!
Volgende week is mijn plaats weer achteraan in de klas want meester Boris zal een weekje lesgeven ...

Deze week leerden we het woordje buik en oog ... alweer de laatste twee woordjes van ons tweede werkboekje ...
We leerden de b schrijven en de oo ... en herhaalden al de letters die we tot nu toe geleerd hadden...

Voor rekenen was het tijd voor een weekje herhaling en extra inoefening en wat hebben ze dat goed gedaan!

Aangezien het week van het bos was, brachten we bijna elke namiddag door in het bos en we plantten ook onze eerste groentjes in onze moestuinbakken ...

Vrijdag was het dag van de jeugdbeweging en ik was blij om te zien dat er veel kindjes graag op zaterdag of zondag buiten gaan ravotten met hun vriendjes!

Geniet maar mee van de voorbije week en ik zie jullie donderdag op het eerste oudercontact!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten